Jeanslooken is right for the summer!

Nu har jag varit i farten igen, fy fy fy på mig. Men jag kunde verkligen inte motstå dessa små guldklimpar =)
Till våren och sommaren är det ju jeans och korall färger som gäller. Och korall är en härlig färg, inhandlat mycket i den nyansen. Och nu när jag såg dessa små ballerinaskor på Gant så var jag tvungen att slå till. Jeanslooken är ju också en stark hit i sommar. Dom fanns även i ljusgråbeige mocca men jag tyckte att jeanstyget var mycket snyggare.
Dom kommer att funka till både vitt, blått, rött , marint och till både byxor, kjolar och klänningar. Så jag kommer att använda dessa skor mycket under våren och sommaren. Så nu längtar jag ännu mer till att det ska bli varmt så jag kan börja att använda dom.


My new darlings!

Så passa på att ta er till närmaste Gant butik och skaffa dig ett par också, för 600 kr är inte så mycket pengar. Inte när det kommer till skor av denna kvalitet. Ja kanske lite drygt att säga men så kallas jag ju för Glammomamma, måste ju leva upp till det =)

Nu ska jag dricka upp min kopp med kaffe innan vi ska hämta pappa på jobbet.
//Glammomamma


Kommentarer
moster säger:

viiiiiiiiiiilka snygga skor dem vill jag ha,maaaaaackan vi måste åka till storstan.....Kram

2009-03-26 | 07:20:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback