Klartecken

Nu har jag ringt till Storken och bokat tid för återbesök. Skulle ringa när Melvin var 4 veckor och boka men jag kunde inte vänta 1 vecka till. Fick en tid om ca 1 månad, den 17 april. Och med tanke på hur snabbt 3 veckor har gått så känns det som om vi snart är inne i april.
Orsaken till att jag ringde var att jag inte haft något avslag på 1 vecka. Och i pappren som vi fick med oss hem från BB så står att man kan bada när det upphört. Det finns ju risk för infektioner medans man har det men nu ska här badas!!
Har varit så frusen på kvällarna och ta en varm dusch räcker inte för att jag ska bli riktigt varm men ett bad....
Nu kan ju även jag bada med Melvin också. Våra söndagskvällar är vigda åt att bada med honom. Han tycker ju så mycket om det, hoppas att han tycker det är lika skönt att bada med mamma som med pappa!!??
En annan sak soom man även kan göra nu är ju att ha ett fungerade samliv också. Känns skönt med tanke på att det är ett par veckor sen. Är inte direkt upphetsande i slutet på graviditeten, man är ju inte så mobil. Men nu när jag är tillbaka i samma gamla form som innan jag blev med barn så ska det bli ordning på det med =)
Ikväll blir det iallafall ett varmt bad, troligtvis när Melvin somnat. Vi bestämde att då ska vi ta ett lååångt varmt bad ihop. Är ju så mysigt att bada tillsammans.

//Glammomamma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback