Lillkillen håller låda!

Hejsan!
Ja det var den lugna sköna söndagen som vi hade sett fram emot. Vi får hoppas att den slutar bättre än den började, det vill säga med en ledsen Melvin. Lilla hjärtat hade nog lite ont i magen för han var inte glad under morgonen. Han var jätte ledsen en stund och sedan lyckades han att somna men det var bara kortare stunder. Som max tror jag att han sov 45 min på morgonen och sedan vaknade han och var ledsen. Gör så ont i hjärtat när han gråter och man inte vet vad som är fel. Kan vara så att han reagerat på revbenspjällen som jag åt igår, vet att det var dumt av mig. Men vi blev så sugna på Texas Long Horn igår så det blev att köpa med sig mat därifrån. Och jag måste ju tyvärr testa vad han reagerar på, så jag vet vad jag kan äta och inte äta.
Vi får hoppas att det var magont som han hade annars vet jag inte vad som är fel. Tror inte att det var övertrötthet den här gången. Nu ligger han iallafall och sover efter att vi varit ute en tur i bilen, han lyckas alltid somna då. Tog en liten tripp till Sturefors och tittade på ett hus, var ganska fint faktiskt.

Så nu ska vi äta lite och sedan blir det att ge sig ut på en lång promenad, så vi piggnar till lite. Man blir ganska så trött av att inte få sova några längre perioder. Och Melvin kanske mår bättre av att få frisk luft och ta det lugnt, om han nu har ont. Får hoppas att det släppt lite, så han kan få sova och ta igen sin förlorade sömn.
Ha en fortsatt skön eftermiddag!

//Glammomamma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback