Lovely things

God kväll!
Det blir ett kort litet inlägg innan vi ska gå in och lägga oss i sängen. Melvin har varit så underbar ikväll och somnade vid 20.30 ungefär, inget gråt eller skrik. Får vi bara se hur länge han sover men det brukar ju bli till 24 ungefär, han vill ofta ha mat då. Så nu sitter jag och älsklingen och myser här i soffan men vi är rätt trötta båda två, så det är som sagt dags att förflytta oss till sängen.

Lovade ju att lägga upp bilderna på det jag köpte idag, även om det blev lite senare än jag räknat med =)
Ramen från Sia kommer att bli så snygg, vill bara ha mitt lilla bord till hallen så jag kan få ställa upp den men jag måste hitta något först bara. Hade tänkt att ha den som ram till vårat bröllopskort, så ikväll tog vi fram albumet och tittade igenom det. Gud vilken underbar dag det var, nästan så man längtar efter att få uppleva den dagen igen. Var bland dom lyckligaste dagarna i vårat liv.
Sen var det ju det fina lilla badkaret också, ska fixa iordningen det imorgon. Funderar att ställa lite saker där i som bara står på handfatet. Vi får se vad jag hittar på imorgon.


Ramen från Sia


Så underbart gulligt =)

Nej nu ska jag avsluta för dagen och önska alla en skön fortsättning på kvällen!
//Glammomamma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback