Nya besökare..

Vad kul med alla dessa nya besökare som hittat hit till vår blogg...eller mest min =) Är ju oftast jag som uppdaterar den.
Har som sagt märkt av att det är mer nya besökare och fler nya som lägger in kommentarer. Sedan är det ju lite roligt att det många från "släkten"  i K-holm läser bloggen =) Är så roligt eftersom det redan är många småbarn där och fler som är på väg. Vilket liv det kommer bli på framtida kalas och träffar, roligt när alla barnen kan busa ihop! Får hoppas på att  det blir lite fler tjejer så lilla Ebba slipper att vara så ensam! Jag håller tummarna för att kommande bebis är en liten flicka.
Tänk vilka pokerkvällar det kan bli, pappor med barn ock kort vid bordet! Undra om Mackan kommer att tillåta det vid hans käraste ägodel...pokerbordet! ;)
Är som sagt roligt att ni har hittat hit och fortsätt även att lämna små söta kommentarer, dom värmer gott kan jag lova!

Ha en skön dag!
//Glammomamma

Kommentarer
Elin och Johannes säger:

Ni skriver så bra så det är klart vi hänger kvar i er blogg! Ta hand om er, kram Kholm

2009-03-13 | 13:49:42
Bloggadress: http://barnochfamilj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback