Redo att möta vårsolen!

Oj vad det spritter i kroppen, nästan lite som när man är nykär =) Det är underligt vad lite sol och varmare grader kan göra för humöret.
Har inte sovit så mycket inatt men jag känner mig inte trött när man bjuds på sådant här väder. Jag är full av energi och ett glatt humör. Kommer bara bli bättre när vi snart ska ut på promenad, ska ladda batterierna då och fylla upp hela mig med ny energi från solen.

Så idag blir det att bjuda tillbaka till det härliga vädret med lite vårfärger. Blev att inviga min sjal som jag köpte i Sthlm, har bara väntat på rätt tillfälle att få börja använda den. Och idag känns det som den rätta dagen. Den har en skön mjuk kvalitet, som en liten silkessjal ungefär =)
Nu ska jag hänga upp en maskin med tvätt och sedan blir det att ge sig ut och lapa i sig lite sol.

Ha en skön fortsättning på förmiddagen.

Jeans: Diesel

Vitt linne: H&M

Rosa topp: Zara

Sjal: Åhlens


//Glammomamma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback