Underbara sovmorgon!

Godmorgon därute!
Vaknade upp vid strax innan 9 av att solen lyste in i sovrummet, härligt! Brevid mig i sängen låg Melvin occh sov så gott, vilket han har gjort hela natten. Han gnydde till vid 22.30 och 24 igår kväll, då var Christian inne och gosade med honom. Han somnade så skönt och vaknade vid halv 1 och halv 5 och ville ha mat. Var länge sen han sov så bra som han gjorde inatt.
Så det blev att äta frukost i lugn och ro, brukar annars få äta och amma killen samtidigt. När jag ätit klart så vaknade Melvin, vilken tajming =) 

Är en härlig dag som startar nu, det känner jag redan på mig!

//Glammomamma


Kommentarer
Gynning säger:

Vad skönt med lugna nätter fast man har en liten.

2009-03-18 | 14:07:17
Bloggadress: http://frokengynning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback