Unnerstad Gård

God eftermiddag!

Idag så var jag, Melvin och mormor på inrednings shopping, underbart =) Jag och Melvin hämtade mormor med bilen på förmiddagen och åkte sedan till Unnerstad Gård. Är en inrednings butik strax utanför Linköping och den är såååå underbar!
Eftersom en av ägarna till butiken även äger gården som butiken ligger på så har dom ingen hyra för lokalen. Det gör att dom kan hålla lite lägre priser, me like ;) Och så mycket fina saker dom har, allt från ljuslyktor till möbler. Blir så sugen på att köpa ett litet bord till hallen där. Fast jag har inte bestämt om jag ska köpa ett brickbord eller ett vanligt litet "sideboard". Blir att hålla koll under våren, kommer vårnyheter hela tiden.


En söt mormor =)


En underbart god paj!

Blev i allafall några små inköp idag. Köpte en fin ram ifrån Sia, tänkte sätta in vårat bröllopskort där i. Har inte hittat någon som jag gillat tidigare men den här var riktigt fin. Köpte även ett miniatyr badkar som jag ska sälla i badrummet med lite badoljor och badkulor i. Sen blev det en liten doftpåse som luktar vanilj, blir att lägga i badrummet så det doftar gott.
Tyvärr har jag inte med mig sakerna upp till mamma utan jag får lägga upp kort senare ikväll.

Vi passade även på att ta en fika när vi var på Unerstad, dom har nämligen ett mysigt litet fik också. Blev en jättegod citron och marängpaj med te, synd bara att man inte kunde sitta ute i vårsolen. Var nämligen lä där så det hade varit gott att sitta ute. Mamma och stod och njöt vid bilen när vi skulle åka hem, längtar tills det är så  här skönt hela tiden.


Melvin lyckades att le när mormor tog ett kort,JIPPI!! =)

Ha en skön eftermiddag så skriver jag mer ikväll, lovar att lägga upp bilderna också =)

//Glammomamma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback