Vårat lilla hjärtegull

Barn gör verkligen livet mer värt att leva. Hade aldrig trott att få barn skulle ändra hela mitt synsätt.
Så som jag ser på livet nu gjorde jag inte för 1 år sedan.
Jag gör helt nya prioreteringar i mitt liv nu, saker som jag tyckte var viktigt då är inte högst upp min lista över saker som är viktiga eller gör livet mer värt att leva.


Med sina nya filt från moster m familj!

Nu sitter jag och tittar på hur Melvin håller på och somna in i sin stol.
Kan lova att mitt hjärta fylls av så mycket glädje och kärlek. Allt jag kan säga är att ingen unge i denna värld
är mer älskad av sina föräldrar än vad han är.
Som jag och älsklingen brukar säga....Vi gjorde ett riktigt bra jobb när vi skapade honom!


Så lätt att älska =)

// Glammomamma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback