Vårat nya kök!

Äntligen är det klart!!
Så har våren flyttat in i vårat kök, härligt härligt. Resultatet blev riktigt bra måste jag säga. Köket blev helt plötsligt mycket ljusare och det var kul att få fram fönstret också. Vi har ett ganska stort köksfönster men det har hela tiden blivit lite gömt bakom gardiner. Nu känns det som om man fick fram det bättre med hissgardiner.


Vårat nya fina köksfönster, längtar tills imorgon då solen kommer lysa in när jag sitter och äter frukost!

Plockade fram mina vita små ljuslyktor som vi köpte för ca ett och ett halvt år sedan i Köpenhamn. Som jag tidigare sagt så är jag sjukligt förtjust i ljuslyktor, av alla dess slag. Så då blir det lätt att man köper på sig lite för många, och dom kan då bli liggande lite för länge innan man använder dom.


Ljuslyktorna från Köpenhamn som legat i ett skpå i ca ett och ett halvt år =) Det var nog på tiden att vi tog fram dom!


Älskar tända ljus, kan ha hela lägenheten fylld!

Nu ska vi ta kväll här hemma, Melvin börjar bli lite trött nu. Ska försöka få honom att somna in, håller tummarna för att han sover lika bra som han gjorde inatt.
Ha en underbar kväll och ta väl hand om varandra!

//Glammomamma

Kommentarer
moster säger:

Vad fint det blev,nu år våren äntligen här :) Ska snart till lekparken med knoddsen,nu kan man sitta i solen snacka skit med Camilla och grabbarna leker det är härligt.

2009-03-31 | 12:54:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback