Vårnytt

Vilken skön dag vi har, lite blåsigt bara. Men solen skiner och tempraturen är på rätt sida av strecket.
Har tagit bussen med Melvin till mamma pch pappa för att äta lunch. Det bjöds på varmrökt lax med potatis och kall sås, gud så gott det var. Var färsk lax som dom köpt igår på väg hem från Köpenhamn. Den var så där färsk så den bara smälte i munnen.
Efter maten tog morfar med sig Melvin ut på långpromenad, vilket han tyckte var riktigt skönt. Mamma och jag passade på att fixa ett ärende då, skönt att inte ha med sig lillkillen då. det går lite smidigare faktiskt. När vi sedan kom hem så hade morfar och Melvin precis också kommit hem. Han hade precis vaknat och haft lite tid på sig att vakna till med. Melvin tackar morfar sååå mycket för den sköna promenaden.

När jag ändå var iväg på mitt ärende så passde jag på att svänga in på Gina Tricot och köpte den här snygga vårsjalen. Den var riktigt söt eftersom det var volang på den, kanske inte den mest glada färgen. Fast beige passar ofta till allting och det kan vara bra. Har funderat på att köpa en ny vårkappa men jag har inte sett någon som jag fastnat för än.
Nu ska vi ta en fika innan vi ska åka hem och hämta bilen. Sen blir det att hämta pappa och åka IKEA för att byta hissgardinerna. Blir att fixa till köksfönstret ikväll =)


Min nya härligt långa vårsjal som blev min idag =) Den gick att vira på flera olika sätt runt halsen, roligt att kunna variera sig.
 
Ha en skön våreftermiddag och ge er ut i det sköna vädret!
//Glammomamma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback