Zzzzleeping beauty

Åh dessa härliga dagar, dom startar verkligen på bästa sätt. Med solen som skiner in genom fönstret och med världens mysigaste unge. Vi har haft en riktigt mys morgon, då vet legat och gosat i sängen. Är så roligt nu när han verkligen är med på ett helt nytt sätt.
Inatt har han varit så duktig, han somnade vid 22.30 ungefär efter att ha sovit nästan hela kvällen. Tror han vaknade vid 20.30, strax innan grabbarna gick hem igår. Då ville han ha mat och sen var han lite vaken och sen ville han ha lite mat till innan han somnade. Sen vaknade han vid 2.30 och ville äta igen, blev att byta blöja på en liten kille då också och så tröööööt han var då. Sen vaknade han vid strax innan 6 och då gick pappa in i hans rum och hämtade honom. Sen la sig pappa på sidan med honom och han somnade direkt. När pappa skulle gå upp vid 6.30 ville Melvin ha mat och sen blev det blöjbyte. Efter det blev det att ligga naken och träna lite i sängen, han är verkligen så stark i nacken. Och så duktig han var som inte kissade eller bajsade ner våra lakan =)


Prinsen somnade så gott i famnen på mig efter att jag gick in och hämtade honom. Han älskar verkligen närhet!


Sussar så gott!

Nu  ligger han i soffan brevid mig och sover, han somnade så gott i min famn. Fick hämta honom när han blev kvar själv i sängen. Och det tog inte många minuter innan han somnade när jag hämtat honom. han tycker inte att det är skoj att man lämnar honom själv inne hos oss men jag trodde han skulle kunna somna. Han såg riktigt trött ut när jag gick upp, tänkte att jag skulle äta lite frukost medans han sov.
Dagen kommer sedan att bjuda på en riktig långpromenad i den härliga solen. Imorgon ska det bli inneväder, kunde bli lite snöblask igen. Så då kommer vi nog bara ta en kortispromenad till mitt jobb och hälsa på innan vi ska ner till stan. Han ska med mamma när hon ska fixa sina naglar. Jag hoppas att han sover så där bra som han kan göra, hoppas hoppas =)

Ha en skön morgon och njut av solen!
//Glammomamma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback