Bästa vänner!

Godkväll!

Nu har jag krupit upp i sängen och gjort mig klar förr att snart sova. Gäller att passa på när Melvin sover, han kan vakna om ca 1 timme och vilja ha mat. Ibland vaknar han inte förän 01 och vill ha mat, lite olika.
Mikie gick lite efter 22, efter en mycket trevlig kväll. Var mycket prat och skratt. Framförallt åt lillkillen, han låg i älsklingens famn och sov och snarkade som bara den. Han är nog värre snarkare än vad jag är =) Mikie tyckte det var så roligt att han filmade med mobilen, han skulle lägga in det på datorn och spara det för framtiden. Är en underbar liten prins vi fått, få har svårt att charma som han!


Farbror Mikie och Melvin ligger och har det skoj, kunde inte låta bli att ta en massa kort!

Under kvällen låg Melvin och Mikie och lekte på golvet, tror att båda hade lika roligt. Det såg så ut i allafall och det var härligt att se. Svårt att slita blicken ifrån dom där dom låg på golvet och "snackade" med varandra.
Mikie har så många planer för vad han och Melle ska göra när han blir äldre. Nu ska Mikie lära honom och åka motorcross när han blir lite större. Inga problem att börja när dom är 5 år enligt Mikie, så vill ha träna honom så är han välkommen. Bara Melvin vill självklart, han ska inte göra något som han inte gillar.
Kan nästan se honom och farbror Mikie hålla på, vet att det kommer vara hans stora idol i livet. Och tänk vilket gäng han kommer att ha omkring sig, pappa, farbror Mikie, snålbörje mfl. Nästan så jag önskar att man kunde vrida fram klockan lite men samtidigt så vill jag frysa tiden. Är delade känslor, han är ju så förbaskat mysig nu.
Det är bara att njuta av varje dag och varje ögonblick. Tiden går så fort när man har barn!


Kan det bli bättre, få ligga utan blöja och leka samtidigt!? Ibland blir det lite extra lyxigt =)

Nu ska jag stänga datorn för dagen och snart försöka att sova lite. Och ikväll är det lite extra lyx, har bäddat in nya lakan och det är mina favisar också, hotellsatin. Älskar känslan av mjukhet, går inte att sova bättre =)
Sov nu så gott alla och ha riktigt söta små drömmar!

//Glammomamma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback