Dagens små fynd!

God kväll!
Nu sitter jag hemma hos mina föräldrar och ska se på schlagern. Dom tyckte inte att jag skulle sitta själv hemma ikväll. Och lite roligare är det ju att ha någon att prata med. Vi har precis ätit lite och nu sitter jag i soffan och slappar. Melvin älsklingen ligger i sin vagn och sover, så då passar jag på att visa lite av mina fynd från tidigare idag.
Är riktigt nöjd med toppen som jag köpte, kommer få mycket användningen av den under våren och sommaren. Fanns även i svart, så det kan hända att jag köper den också. Och när dom är på rean så gör det mju inte så mycket =)


Köpte den här underbara sjalen, skön att ha runt halsen en sommarkväll.
 

En ny snygg bikini fick också följa med hem =)


Fyller på smyckesställen med lite mer.


Den här till ett par leggings så är man färdig för vilket äventyr somhelst. Gillar att den är lite längre därbak.

Nu ska jag ladda datorn lite, älsklingen har med sig Löökes trådlösa internet. Så då kan vi prata lite med varandra, saknar honom riktigt mycket faktiskt. Spelar ingen roll att man varit tillsammans i så många år, man saknar varandra lika mycket ändå.
Nu ska vi ta en kopp kaffe så vi orkar med och se hur det går för sverige ikväll. Vi får hålla tummarna för att det blir en rolig lördag ;)

Ha en skön kväll ute i stugorna =)
//Glammomamma

Kommentarer
stina säger:

men är de gammla så flyttar de snart :) vart så kär i lägenheten så grannarna kvitta.trevlig är dem :) klagar dina?

2009-05-12 | 22:01:49
Bloggadress: http://kittygitty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback