Ett trevligt paket!

God kväll!
Ojoj, var tog dagen vägen?? Känns som om jag knappt hunnit med att sitta ner och ta det lugnt idag. Men det är så det är vissa dagar, man har lite extra saker på schemat.
Vår dag började vid 7 i morse, Melle var pigg och glad då. Så han passade på att väcka en trött och snorigt mamma men det gör inget. Finns inget bättre än att bli väckt av min prins med ett stort leende på läpparna.
Så vid 10 drog jag och mamma iväg till City gross för att handla inför helgen. Blev en full vagn med varor, fattar inte vad vi köpte. Anledningen att vi åkte dir var, svensk oxfile för 199 kr/kg...riktigt billigt. Så nu har vi mumsigt kött hemma till sommaren, får se om vi äter något på söndag. Är som sagt mors dag då, min första som mamma =) Det måste man ju fira!
Sen blev det att äta lunch när vi kom hem och efter det en sväng in till stan för att titta på ett par skor. Tyvärr fanns dom inte kvar i min storlek =( Men jag la undan ett par tills imorgon i Norrköping, så det kanske blir en runda dit imorgon!!?? Sen var det lite annat fix innan jag och älsklingen kom hem, så nu slappar hela familjen i soffan. Blir snart lite mat i solen på balkongen, lite kvällsmys för mamma och pappa =) Skulle vara gott med ett glas vin men just nu känner jag mig inte i form för det. Är somsagt väldigt snorig och har lite ont i halsen, älsklingen som smittat mig.


Om några dagar kan jag visa hur fina korten blir men inte innan jag skickat ut dom till alla inbjudna!

På vägen hem hämtade jag ut ett paket på posten också. Innehållet kommer jag inte visa förän alla fått sina inbjudningar. Det är med andra ord inbjudningarna till Melvins dop, kan lova att dom blev SÅ fina. Ska bara köpa ca 100 frimärken först...nej inte riktigt med frimärken för några hundra kronor blir det nog?!
Nej nu måste jag fixa till lite mat, börjar att bli hungrig nu.
Se till att ha en fab kväll, nu är helgen här och den bjuder på UNDERBART väder mina vänner!

//Glammomamma 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback