Glad överrsakning!

God eftermiddag på er!
Hoppas att ni är lika glada som jag är just nu. Jag har delvis gått min vanliga runda med grannen i rask takt. Och vi gjorde det med ett litet lätt regn också. Det är starkt  gjort av oss, så nu får jag klappa mig själv på axeln.
Det som annars gjorde mig så glad var ett härligt mail jag fick idag från Anna-Stina. Jag är en trogen läsare av hennes blogg, en underbar mix av allt som jag gillar.
Det var så att hon köpte ett riktigt snyggt halsband från H&M, ett halsband från Matthew Williamsons kollektionen. Var så att hon inte ville ha det och bjöd då ut det till försäljning på sin blogg. Och jag var inte sen att nappa på det, var ju riktigt läckert =) Var lite ledsen för att vi inte fick kollektionen här i stan och på nätet går det ju inte att få tag i något. Så nu såg jag min chans att få en liten del av den. Så idag fick jag ett mail av henne att jag kunde få köpa det av henne, gissa om jag blev glad. Brukar inte vara den som vinner eller har turen med mig när det kommer till sådana här saker. Men nu var det min tur och det är jag så glad för!
Så nu ska jag vakta min brevlåda för hon skulle skicka det till mig imorgon. Kommer att piffa till min sommar, det kan jag lova! Så jag bugar och bockar och niger och ger en stor kram till Anna-Stina, du är underbar!




Så  här ser halsbandet ut som jag fick köpa, passar en glammomamma som mig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback