Hej från oss!










Nu är jag snart klar i tvättstugan, så då behöver man inte springa framochtillbaka varje min. Skönt att ha tvättat upp massor med stora saker som lakan och handdukar. Har bättre möjlighet att tvätta det i tvättstugan än uppe i lägenheten
Så nu har jag och Melvin haft lite mys i soffan. Han sov i över timmar så nu är an pigg och glad. Han har både ätit och bajsat, så då kan man inte vara ågot annat än glad =)
Så nu ligger han och gymmar lite, kul att se hur han slår till dom små figurerna på ett helt nytt sätt. Nu är han helkoncentrerad när han ligger på golvet. Fäster blicken på figurerna och sen slår han till dom med all kraft. Är likadant när han ligger i vagnen, kossan som hänger ner får ta emot lite stryk nu =)
Jag skulle nog kunna spendera hela dagarna tittandes på honom, han är min stora kille!
Du ska veta att mamma älskardig så mycket!


Dagens lilla gymkille =)


Nu ska vi springa ner och ta upp den sista tvätten. Sen blir det att åka och hämta pappa på jobbet....JIPPI!!
Ha en skön eftermiddag!

//Glammomamma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback