Hej på dig mamma!



Nu förtiden så är det riktigt roligt att ligga på mage. Man blir starkare i både nacken och skuldrorna. Och man imponerar stort på mamma också =)
I morse låg Melvin länge på mage och "tränade" i vår säng. Jag la hans kudde under bröstet för att ge extra stöd och verkad han gilla. Han låg säkert i 5 minuter på mage innan han valde att rulla tillbaka till ryggen. Och då blev jag så stolt, mitt mamma hjärta slog volter kan jag lova. Inte för att han behöver göra särskillt mycket för att göra mig stolt. Finns ingen unge som är lika underbar som vår lille prins.
Men just nu ligger lille Melle och sover i sin vagn, har gjort det i snart 2 ½ timme. Han vaknade vid 8 och ville inte somna om förän vid 10.30. Kan lova att han var bra trött då =)
Nu ska jag sätta mig och läsa tidningen, är lite seg efter maten med. Gäller att passa på medans han sover.

Ha en strålande härlig dag kära vänner.
//Glammomamma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback