Inbjudningar klara!

Hallå alla fredagsmysare!
Nu har jag precis fixat klart med inbjudningarana till Melvins dop. Tyvärr kommer jag inte att avslöja några närmre detaljer här, blir efter att vi skickat ut inbjudningarna. Så kyrka och allt sådant är fixat nu, skönt att ha det avklarat. Kommer annars bli att man skjuter det framför sig hela tiden och sen när man väl tar tag i det så är allt uppbokat. Lika bra att vara ute i god tid med allt sådant.
Jag har även hunnit med att vara ute och gått min sväng med Melvin och grannen. Går man upp tidigt så hinner man med att göra så mycket av dagen. Skönt måste jag säga att det är! Nu ska jag bara ta tag i lite saker här hemma.

Ha en fab eftermiddag och helg =)
//Glammomamma 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback