Melvin den starke

Hejsan alla läsare!
Nu är vi tillbaka efter vår lilla shoppingtur på stan. Blev lite smått occh gott som vanligt =) Men mest saker fick nog Melle, delvis en liten spegel. Så nu ska det liggas på mage och träna nackmusklerna. Köpte även en liten borste till honom, bra att ha när han badat. Så ikväll ska vi inviga den efter hans bad, han badar ju alltid på onsdagar.
Köpte även en liten pekbok till honom, på babysången i måndags sa dom att det var bra att börja tidigt. Så då är det lika bra att mjukstarta lite. Roligt att börja köpa lite mer leksaker till honom nu, först nu som han kan börja att använda sådant.


Nu har jag blivit en stor kille mamma, kan kamma mitt hår helt själv nu =)

Sen blev det som vanligt lite saker till mamma också, kan inte låta bli =) Delvis en underbar liten kokbok som fanns på rean, ska baka massor med saker i sommar hade jag tänkt. Kanske blir något till på lördag, vi har lite picknick planer då. Fast inget är helt bestämt, vi får se hur vädret blir.
Gjorde ett riktigt reakap på H&M, en vit lång tunika för 50 kr. Den var nedsatt från 200 kr, skön att ha när man är hemma och drar =) Blev även ett par olika örhängen, billiga och bra. Kan inte ha för många om ni frågar mig!
Nej nu måste jag fixa med lite annat, innan jag ska hämta älsklingen på jobbet!
Lägger upp lite bilder sen på dagens inköp, ha det underbart tills dess!

//Glammomamma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback