Ösregn

Gud vad det regnar ute, även om det har avtagit så öser det verkligen ner. Vi kom precis hem från stan där regnet vräkte ner men vi åkte ifrån det på vägen hem. Så lagom när vi skulle köra in bilen i garaget öppnade sig himmlen här hemma också. Blev att slänga på regnskyddet på vagnen och tränga ihop sig under Christians golfparaply. Som tur är så är det stort, både vi och en massor med påsar fick plats under.
Så nu sitter älsklingen och spelar lite poker, han ska spela tillbaka pengarna som vi köpte mina nya solglasögon för idag =) Gjorde ett riktigt fynd, 40% på utvalda bågar. Jag hittade ett par MaxMara som var såååå snygga. Lägger upp lite bilder på dom senare. Plus alla andra små sakker som vi har köpt idag, lite fynd faktiskt.
Nu ska jag sätta upp fötterna i soffan och bara njyta av nua Mama som jag köpte igår. Melvin ligger i sitt gym på golvet, så det är lugnt och skönt här hemma nu.


En stunds njutning, härligt att sitta och läsa och höra hur regnet slår mot fönstret =)

Vi hörs lite senare.
//Glammomamma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback