Pappas nya!

God kväll!

Nu sitter vi mätta och belåtna med en liten sprattlig kille brevid oss i soffan. Christian ska fixa med deklaratonerna och jag måste ju lägga upp bilden på den nya tatueringen =)
Måste säga att utav hans 3 tidigare tatueringar så är den här den snyggaste. Har alltid gillat släktträdet som han har på ena sidan av överkroppen men den här är mycket snyggare. Är kanske för att det är ett bevis på det vackraste vi har här hemma eller för att alla kan se att han har en underbar prins hemma!? I vilket fall somhelst så blev jag nästan tårögd när jag såg den igår, värd varenda krona. Och jag ska jag vara ärlig så blev det bra att det inte var någon hand eller fot från Melvin med. Hade nog blivit lite för mycket, tagit lite fokus från själva namnet. Blir att göra båda barnens händer eller fötter senare på bröstet. Det kommer bli förbaskat snyggt.
Det värsta med alla tatueringar han gör är att jag blir så sugen själv =) Men snart är det min tur och jag har en egendesignad som jag vill göra. Och tro mig, jag ska göra den innan nästa barn kommer =)



Nu sitter lillprinsens namn på pappas arm. På andra armen kommer nästa barn att få stå men det blir inte riktigt än ;)

Nu ska jag gulla lite med lillkillen.
//Glammomamma

Kommentarer
faster säger:

Läcker brorsan!

Så fiiin! (menade faster Carro)..svårt att hålla koll på alla ord...:p

2009-05-04 | 08:08:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback