The Wedding!

Nu känner jag att jag har tid över att skriva lite om min systers bröllop som vi var på i lördags. Skulle ha gjort det igår men då blev det ju som det blev =)
Det var en perfekt dag med mycket sol och varmt och gott var det med. Det som var lite tråkigt var att det blåste lite för mycket. Annars var det en perfekt dag att gifta sig på =)

 

Brudparet och deras söta små pojkar i kyrkan!


Syster och jag med en gullig bror i bakgrunden =)

Det var många som höll fina tal till brudparet men även gjorde roliga spex. Det var fullt med olika talare mellan förrätten och buvudrätten men även under tiden som vi åt. Tyvärr så är jag ingen talare så jag överlämnade det till dom som kan det =)


Brudgummens syskon sjöng en liten sång =)


Kvällens toastmaster som gjorde ett riktigt bra jobb!


Min bordsdam för kvällen var Elin. Hon är förlovad med Marcus lillebror och dom ska ha barn i början av augusti. Hon var så söt i sin blommiga klänning och lockiga hår. Vi pratade mycket om barn och hus...dom bor nämligen i ett likadant hus som vi ska flytta till =)

Underbara söta Elin! Tack för en trevlig kväll.

Kan säga att Melvin skötte sig så bra hela kvällen, han sov mest men ibland var han vaken. Nu i efterhand så förstår man varför han sov så mycket. Han skötte sig även SÅ bra i kyrkan, han var tyst hela tiden. Han satt i pappas knä och tittade på allt och alla. Han snuttade även på nappen eller sina fingrar, han gjorde mamma och pappa så stolta! Han tittade lite på brudparet utanför kyrkan för att sedan somna så gott i sin vagn.

 
Hade på mig en underbart söt rosa klänning. Måste säga att vi var riktigt stiliga ihop ;)


Melvin skojade med sin morbror. Så söt han var i sina vita linnebyxor och skjorta med slips.

Världens mysigaste svägerska


Kvällens höjdpunkt var nog bröllopsdansen, den bjöd på gästerna på något oväntat. Var till en början en fin vals, för att i nästa sekund bli en riktigt freaky dans. Precis som alla roliga YouTube klipp man sett, riktigt underhållande.


Första dansen som gifta.

Nu ska jag ta och dricka lite te i soffan med mina två favoritpojkar. Är CSI på tvn med, en skönt avslut på den här veckan!
Ha en fab kväll alla och njut av att veta att imorgon kommer det vara minst lika skönt väder ute som idag =)

//Glammomamma


Kommentarer
Elin säger:

Ååh vad fint du skrivit om bröllopet! Det var ett jättekul bröllop med många galenheter. Och himla kul att få träffa er! Missade dock Melvins slips =( Massa kramar från Elin och Johannes och pyret

2009-05-26 | 11:54:19
Bloggadress: http://barnochfamilj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback