Trött liten krabat!

Hej på er!
Har fikat med god rabarberpaj med grädde (tyvärr) och en kopp kaffe. Mammagull hade bakat och bjöd på eftermiddagsfika, mycket gott och trevligt. Fast jag vill ha vaniljsås till min paj mamma =)


Det har börjat att bli kul att utforska mammas ansikte när man byter blöja.

Man märker att Melvin fått sprutor idag, han sover mer än vanligt. Han har inte fått någon feber än men han är lite öm i låren. Stackars liten kille, mamma lider med dig!
Han var vaken en liten stund förut, då käkade han och så bytte vi blöja. Jag märkte inte så mycket på honom mer än att han var trött. Han var vaken i ca 1 timme innan han somnade i min famn. Kan kanske ha berott på att han fick smaka lite grädde av mamma. Var knappt en tesked men han såg ut att tycka om det. Kul att se hur han reagerar på nya saker, sked är han van vid. Han får ju både AD droppar på morgonen och Semper droppar på kvällen med sked. Längtar lite tills vi kann börja ge honom lite olika pureer. Får nog vänta i en månad till innan vi kan börja med det.
Så just nu ligger han i vagnen och sover, helt utlagen är det lilla livet. Får se hur länge han sover, han brukar vakna till vid den här tiden och vara lite vaken. Jag hoppas hoppas att han bara blir lite trött och slö.


Mammas ögonsten ligger och sover i vagnen. Man märker att han är mer trött än vanligt!


Ha en skön eftermiddag alla läsare!
//Glammomamma



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback