Underbar start på dagen!

Godmorgon på er!
Går det att vakna på bättre sätt än idag!!??...nej jag tror inte det. Solen skiner in genom fönstret och man hör fåglarna kvittra utanför. Var uppe vid 5 ungefär och gav Melvin lite mat och då såg jag hur solen höll på att gå upp. Är så vackert att det gör ont i hjärtat. Tycker alla ska gå upp och se en soluppgång, är något magiskt nästan.
Efter det blev det att sova till halv åtta ungefär och sen myste jag och Melvin i vår säng. Han fick lite käk och somnade in en stund, sen vaknade han och ville ha mer. Så nu sover han igen och jag ska passa på att ta en dusch.
Vädret bjuder in till långpromenad idag, blir som vanligt med grannen. Lika kul som alltid att ha någon att prata med och utbyta lite skvaller också ;)

Ha nu en underbar snart på er förmiddag och kom ihåg att imorgon är det fredag igen. Veckorna går så fort!
//Glammomamma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback