Blue...

Mitt humör just nu är som himmlen. Inte grått utan blått.
Har varit hos läkaren på sjukan nu på förmiddagen. Hade hoppats på att få lite mer svar på vad det är som händer med min lilla mage. Men inga frågetecken har rätats ut. Bara mer känslor av att ingen helt vet vad det kan vara.
Nästa vecka blir det en ny undersökning, lite bättre än dom två jag gjort nu. Tyvärr måste jag hålla på och förbereda mig innan. Och det är inte något som jag ser fram emot.
Jag hoppas verkligen att jag kan få något svar och eventuell behandling då. För att ha det så här går inte i längden. Den saken är säker.

Nu ska jag lägga mig och vila. Tror att jag behöver det för att "rensa" lite. Sen blir det nog lite lunch. Får se hur det går?!
Jag hoppas verkligen att ni har en gladare dag än vad jag har just nu. Livet är inte jämt på topp även om det är långt ifrån botten =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback