Diskmedelsförvaring!


Mobilkamera är allt jag har att ta kort med för tillfället. Så kvaliten på bilder blir inte så bra men det får ni ta =)

Äntligen har jag fått inviga min plåtburk jag köpte i Köpenhamn i sommras. Är det något som blivit poppis i år är det nog diskmedelsburkar. Men ingen av dom jag har sett i butikerna här i stan har fallit mig i smaken.
Men när vi besökte en billig och rolig inredningsaffär i Köpenhamn på semestern hittade jag denna härligt ljusgröna burk. Färgen och dom vita bubblorna gjorde att jag bara var tvugen att köpa den. Och jag tror inte jag gav mer än ca 70 sv kr för den =)
Nu är den fylld med maskindisktabletter men dom jag hade räckte inte långt. Måste inhandla en till förpackning så det inte ligger några på botten och skräpar ;-)

Ska passa på att vila lite nu. Melle ligger och sover och älsklingen är uppe på övervåningen och sätter spots i badrummet. Så snart har vi lite bättre belysning där.
Ha en fortsatt skön dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback