I ugnen just nu!

Då var det en vecka sedan vi flyttade in i vårat svarta hus. Härligt fort har det gått men ibland känns det som inget har hänt. Men samtidigt vet jag att massor har hänt.
Vi har verkligen på allvar börjat att få iordning, även om det är lite småsaker kvar att fixa innan det kommer kännas helt ok.
Idag var min kära far och älsklingenh på IKEA och köpte lite nya möbler. En byrå till sovrummet, ett väggvitrinskåp och ett förvaringsskåp till toaletten. Så snart har dom sista saker fått en plats att vara i =)

Så just i detta ögonblick väntar jag på att maten ska bli klar i ugnen. Fredagsmys maten idag består av varm smörgåstårta. Så gott, snabbt och enkelt att fixa! Och i väntan på att den ska bli klar skruvar Christian möbler i hallen, Melle sitter och leker i köket och jag skriver detta snabba inlägg i vardagsrummet =)
Tyvärr blir det nog lite skrivande till Idol men det är helt ok. Så länge jag vet att vi kommer få det mer organiserat. Man får the good with the bad!


Bakom luckan gömmer sig mummatårta =)

Nej dags att ta ut tårtan, äta lite och sedan fortsätta med möblerna. Men idag ska jag verkligen försöka att hinna med ett till inlägg innan jag somnar så gott i min säng ;-)
Önskar er en mysig fredag mina vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback