I väntan på Melle

Sitter i soffan och tittar på reprisen av Äntligen hemma. Kul att få lite ider och inspiration.
Efter mycket om och men så somnade lillkillen förut och han sover fortfarande. Skönt med lite lugn. Blir lätt liv hemma när Melle far runt i lägenheten.
Fast nu skulle jag gärna vilja att han vaknade så vi kunde äta lite lunch och sen ge oss ut på en liten walk. Vädret känns lite mindre grått och då gäller det att passa på.
Frisk luft gör även att man blir piggare. Kan jag behöva så jag inte somnar ikväll när vi är bortbjudna =p Skulle vara något det!
Kanske börja förbereda lite mat till mig och äta innan lillkillen vaknar. Sparar tid och vi kommer ut snabbare =)

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback