Barn är meningen med livet!


Melvin igår kväll. Nu en stor kille som håller flaskan själv =)

När man fått barn så inser man ganska snabbt vad tomt livet var innan. Man levde inte 100 %, utan en liten del av sig själv saknas.
Att få Melvin har verkligen gjort mitt liv helt komplett. Det som jag trodde var starkt mellan mig och Christian är inte ens i närheten av hur tajta och nära vi är varandra nu. Att vi lyckats göra något så vackert är svårt att förstå.
Och snart kommer bebis nr 2 och då kommer vi bli ett ännu mer sammansvetsat team. Inget kommer att kunna sära på oss!
Tiden går fort och passa på och njut till fullo av den här tiden, för den kommer aldrig mer igen. Första året går så fort och det är mycket som händer. Varje dag är en gåva när man har barn!

Nu ska jag fixa till mig lite och ta mig en promenad. Ser ut som om jag får sällskap av Sofie med =) Var ett tag sen vi sågs, så det kommer bli mysigt.
Njut av livet!


Kommentarer
faster säger:

naww, håller han den själv nu. Stora killen då...måste ses snart. En fika imornkväll? kram

2009-10-27 | 09:57:01
Bloggadress: http://minigustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback