Bättre sent än aldrig


Så här blev naglarna efter måndagens besök. Härligt mörkbruna med lite "spindelnäts" dekorationer.

Hade totalt glömt att visa hur naglarna blev i måndags. Valde en riktigt murrig höstfärg. Blev lite dekorationer också, i form av guldiga smala streck. Ser ut som ett spindelnät ungefär. Lovar att lägga ut en bättre bild =)
Har precis ätit lite lunch och sett till att Melle somnat en stund, han behöver sova mer än 30 min efter lunch. Dom senaste dagarna har han inte varit så glad. Och jag vet att det är brist på sömn som gör det men hur får man en liten kille med vilja av stål att sova om han inte vill??
Nu ligger jag i soffan och är nöjd över att ha städat lite så jag kan läsa lite mer i boken. Ni måste läsa den, man blir fast =)


Just nu i soffan. Tror jag blir kvar här ett tag, är för mätt för att röra mig ;-)

Hoppas att ni verkligen njuter av denna soliga torsdag. Passa på och ge er ut och njut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback