Besiktning nr 1

God morgon på er. Hoppas att ni sovit bra!?
Känner mig inte så pigg, Melle var pigg vid 05.30 idag med. Hoppas att omställningen från sommar till vintertid går över snart??!!

Hade en mysig kväll hemma hos Carro och Nicke igår. Melles farmor och Tomas kom också förbi, så det blev riktig fart och fläkt =) Härligt med familj i dessa mörka tider som har börjat att råda.
Bjöds på massor med god fika. Var så mätt när jag kom hem att jag var tvungen att lägga mig i sängen och sträcka ut =p Men tack för en heltrevlig kväll!
Melle hade dock en lite halvtråkig kväll, var lite ledsen och tvär. Och det berodde på för lite sömn under eftermiddagen. Men han lyckades att somna en liten stund i vagnen, tack för det.
Tror kusinerna tyckte det var roligt att ses igen också. Även om dom triggar igång varandra =)

Nu ska vi fixa till oss lite snabbt för att sedan åka iväg och ha första besiktningen av huset. Äntligen är vi inne på sluttampen. Nu är det snart bara 2 veckor kvar, pirrigt!
Så till helgen ska vi börja att plocka ner lite saker. Kommer bli mycket att åka framochtillbaka och plocka saker. Skönt att ha nästan 2 veckor på sig att tömma lägenheten. Sen kommer städarna och fixar hela flyttstädningen. Den är jag MYCKET glad att slippa =p



Lovar att återkomma med lite bilder och info om hur det gick med huset. Sen ska jag ladda för en mysig eftermiddag och kväll hos Emelie och Mollie i Åtvid. Dom bjder på fika och mat idag. Så jag och Melle, samt Sofie och barnen ska åka dit. Efter jobbet kommer deras kära karlar dit och äter, min har J så han kommer inte. Lite trist men det får man ta.
Hej så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback