Det blev en Ebba!

Idag blev det en tripp till Norrköping och butiken Bolagret. Hade sett en soffa där som vi skulle titta på.
För tyvärr kan vi inte ha kvar den vi har nu. Den är för stor och kommer gå ut för altandörren, synd. Har verkligen tyckt om den här soffan men nu har vi hittat en ny.
Den kommer levereras lagom till början på december, då flyttar in i huset =) Och denna gång blev det en lite brunare soffa. Modellen påminner mycket om den vi har nu men armstöden är mycket mindre. Dom vi har idag är över 30 cm breda =)
Så någon sittyta förlorar vi inte, det är bra. Men vi får som sagt mindre armstöd och det gör inget.


Divandelen kommer att vara från vänster på vår soffa.

Nu har vi precis ätit lite och känner att en liten nap är vad jag behöver efter det. Känns ungefär som jag blivit klubbad i huvudet =)
Så jag återkommer när jag fått vila en liten stund. Föreslår att alla ska lägga sig en stund och bara slappna av. Stänga av alla tankar i huvudet för en stund! Det är något vi behöver ibland.
Höprs senare mina vänner!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback