Cravings at the moment

Fy så sugen jag blev på rödbetssallad, gärna med köttbullar eller julskinka på. Och på tal om julskinka, så vet jag inte hur jag ska kunna vänta till slutet på december för att få äta det?!
Blir alltid sugen på vissa saker och då får jag väldigt svårt att släppa det ur tankarna. Är precis som om jag går runt och triggar mig själv. Måste sluta med det, för skinka går inte att få nu. Men den där köttbullemackan går ju att fixa ;-)
Ska storhandla idag och gissa vem som kommer att handla ingredienser =P Kommer äta mig spyfärdig på det inom några dagar men då kan jag släppa det cravinget. Man måste lösa sina problem ;-)
Eller inte lösa problem utan hitta lösningar =D

 

 
On my mind right now.

Gud nu måste jag göra något för att skingra tankarna lite. Behöver dammsuga så jag passar på nu.


Kommentarer
Angelica säger:

Cravings menar du va? ;)

Kan hålla med dig dock... Julskinkan är fasiken någonting man längtar efter nu!! hihi

2009-10-26 | 21:28:48
Bloggadress: http://aimeesmom.blogg.se/
sofie säger:

godmorgon darling! här är man uppe innan tuppen. och ingen sol synes till... får ringas sen efter dagislämning. puss

2009-10-27 | 06:58:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback