Early

Om ni vill se en zombie, här har ni en. Är så trött så jag tror jag kommer få två stora hål i huvudet. Jag kommer inte ha några påsar ellr mörka ringar runt ögonen. Utan dom kommer sjunka in i huvudet och ersättas av två hål.

Melvin har börjat att blå väldigt pigg på morgonen. Har man otur så är 5.30 en härlig tid att börja prata och skratta som en tok i sängen. Och tro inte att vi ska somna om, nej nej. Vi ska vara vakna och leva rövare i sängen. Så när man kommer in till honom så ligger han vid fotändan av sängen och biter på någon tvättrådslapp på något gossedjur.
Fast idag somnade vi om efter ca 1 tiimmes röjande i sängen. Jag gav faktiskt efter och ammade honom. Ibland är det bra samidigt att göra det. När man inte orkar efter att ha varit uppe flera gånger på natten och gjort välling, då är det smidigt.
Så nu har vi ätit fukost, bara en STOR kopp kaffe som saknas nu. Jag lovar att jag behöver det för att inte somna. Kanske en dusch sen också när Melle somnat!? Skulle nog behöva det =)

Återkommer när jag är liiite piggare ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback