Första ultraljudet!

Är nästan så jag har lite fjärilar i magen =) Har nästan glömt bort hur härligt det är att första gången få se det lilla livet i magen. Ska bli roligt att få uppleva denna känsla en sista gång i mitt liv. Låter lite sorgligt men efter denna lilla skrutt bllir det ingen mer.
Melle lämnar jag av hemma hos mormor och morfar. Och älskling möter jag upp utanför storken. Så det här blir en helt perfekt dag!
Dags att sätta på sig kläderna, måste tanka bilen först också. Mycket att göra nu...
Bilder bjuder jag på senare ikväll!


Kommentarer
Lollo säger:

Åh vad spännande! Hoppas allt gick bra! KRAM

2009-10-21 | 13:22:28
Elin säger:

Ååh den där känslan, vet precis vad du menar!!! Kram!

2009-10-21 | 16:54:56
Bloggadress: http://barnochfamilj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback