Frukost med min prins!

God morgon tisdag!

Här har vi nu ätit frukost ihop jag och Melle. Det brukar inte hända eftersom man måste hålla ett högt tempo när man ger lillkillen mat. Det får inte gå för sakta för då blir han arg =) Och att försöka äta samtidigt är inte så lyckat, man hinner inte få i sig särskillt mycket. Utan det blir att äta innan eller efter jag gett honom mat.
Men idag gick det riktigt bra. Vi hade det mysigt och skrattade massor ihop. Bjöds även på lite konversation, mycket härligt =)
Melvin åt sin havregrynsgröt som jag kört några varv med mixern och jag åt flingor. Vi hade tidigare delat på en risifrutti i sängen när pappa åt frukost. Eller åt och åt, han dricker ett glas yoggi. Är inte mycket till frukost människa han =p
Så nu ska jag hoppa in i duschen och sedan ska vi åka iväg och handla en sväng. Det pågår renoveringsarbeten i huset och jag lovar att det skakar på bra i hela huset. Och efter hur dagen var igår så flyr vi nog några timmar.
Blir nog en sväng till City gross med mamma. Dom hade billig blandfärs och vi äter mycket färs. Så jag brukar köpa på mig några kilo och frysa in. Ca 500 g i varje påse blir lagom till mat och matlådor.
Nej dags att sätta lite fart. Det har redan börjats att arbetas i huset =/

Kram på er så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback