Gone with the wind!

Var ute och gick en rejäl sväng med Sofie på förmiddagen. Hade det inte blåst så hade det varit en härlig höstdag. Men nu fick vi stå ut med motvind vart vi än gick =)
Melle gillade nog att vara ute, han somnade som en stock och sov nästan hela tiden. Han hade det varmt och gott i vagnen. Har börjar att använda Lodgen nu och den är guld värd. Håller värmen som bara den och bra att man kan dra åt runt huvudet så det blir extra skyddat. Melvin är som en kamin när man tar upp honom =)


Här ligger en som njuter till 100 % =)

Nu har jag ätit lunch och försökt söva Melvin i ca 20 min. Har bara lägger sig på mage och kryper ner till fotändan av sängen. Då blir han ledsen och jag kommer in och vänder på honom. Och så kör vi den visan men nu...äntligen sover han.
Tänkte göra samma sak, eller nästan. Lägga mig i sängen och läsa min bok =) Den är svår att lägga ifrån sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback