Ingen har det bättre än jag!


Detta kom med blomsterbud nu på eftermiddagen =D

Ingen har en bättre man än jag. Inget barn har en bättre pappa än Melvin. Vi har nämligen världens underbaraste Christian!
På eftermiddagen idag ringde det på dörren och när jag öppnade stod där ett blomsterbud. Han hade ett stort "paket" med blommor i famnen. Och direkt började hjärtat slå lite snabbare. För jag visste ju att det var från min älskling =)
Och när jag öppnade var det fina rosor, en liten nalle och en liten ask med choklad. Det var inte långt kvar till tårarna kan jag lova =) Så härlig du är min man.

Det gäller verkligen när man har barn att ta vara på varandra. det är så lätt att man annars försvinner in i vardagen och helt glömmer bort varandra.
Och bara en sådan sak som att köpa rosor är nog bland det mest romantiska man kan göra. Det finns nog ingen som inte blir smickrad och känner sig lite extra älskad av det!
Så i helgen lovar jag att skämma bort min älskade lite extra, för det är han verkligen värd ;-)


ÄLSKAR DIG MIN MYSPYS! Mer än några ord eller rosor kan säga.

Får sluta skriva snart, blir alldeles för rörd. Men mitt råd är att alla gör samma sak någon gång. Ni kommer att bli ännu mer älskade, om det nu går =)

Happy happy!


Kommentarer
sofie säger:

så gulligt! vart lite blöt i ögat jag med!

2009-10-08 | 19:53:01
Carro säger:

Naaww gulligt av honom!

Nu blev jag stolt över att ha en så romantisk bror ;)

Kramar

2009-10-09 | 08:37:58
Bloggadress: http://minigustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback