Låt oss presentera Skrutten.


Två väldigt inzoomade kort på den lilla skruttungen =)

Så har vi varit på första ultraljudet, så häftigt det är =) Att se detta lilla liv röra på sig och för första gången verkligen få se det lilla liv som gror i min kropp.
Var minst lika rörd till tårar denna gång som när vi fick se Melvin för första gången. Går inte idag att förstå att HAN varit så liten =)
Fick i allafall reda på att den 18 maj är beräknat födelsedatum. Så nu har jag precis gått in i vecka 10, är precis 1 dag gången på det. Men om det kommer korrigeras något på nästa ultraljud återstår att se.
Vi hoppas även på att kunna få reda på kön då. Skulle vara lite enklare denna gång att veta vad det blir för kön. Men om vi kommer ha tur att få reda på det, det vet man aldrig.


Skrutten är knappt 5 cm men redan livlig. Rörde sig som en tok under tiden som vi tittade på den =)

Nu har jag inte tid att sitta här mer. Måste ge Melle lite mat och sedan ska vi äta hemmagjorda hamburgare, är så gott att jag kan äta det jämt. Eller kanske inte jämt men en gång i veckan lätt ;-)
Sen blir det mys till Arga snickaren, och en liten chokladruta till det. Bättre kan det inte bli!


Kommentarer
Faster Carro säger:

Åh, vad mysigt! Vi längtar till maj vi med ;)

Ha en mysig kväll!!

2009-10-21 | 21:29:28
Bloggadress: http://minigustafsson.blogg.se/
sofie säger:

gud så mysigt!

2009-10-22 | 08:00:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback