Målare i huset!

Nu har målarna verkligen satt igång i huset. Härligt att veta att det sista snart är klart, bara lite småfix kvar efter det. För om ca 1 månad är det slutbesiktning av huset =D
I fredags hade dom spaklat nästan alla väggar i huset och snart så kommer tapeterna på plats. Ska bli kul och se om dom passar ;-) Man vet ju faktiskt inte, kan ju bli helfel. Och till köket har jag helt glömt vad vi valde för tapeter. Blir en liten suprise när vi får se dom.

Nu blir det en kopp kaffe och sedan ska jag lägga mig för en liten nap. Blir att fara ner till stan när Christian åker och har J tills ikväll.
Har nämligen beställt ett exemplar av Andreas Carlssons bok, ni vet i Idol juryn!? Ja ifall ni inte visste =)
Är väldigt förtjust i biografier. Andra människors liv är alltid intressanta. Att få reda på hur deras val i livet tog dom dit dom är just idag!


Tror inte det kommer ta allför lång tid för mig att läsa ut den här boken. Och jag hoppas på att det är många bilder också ;-)

Nej nu blir det kaffe med älsklingen =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback