Melvin - Vår stora kille

Igår kväll när vår lille prins skulle lägga sig i sängen. Så fick han som vanligt välling, han har svårt att somna utan det =) Men vi försöker att vänja av honom.
Så när han fick sin flaska igår fick inte Christian hålla i flaskan, utan han skulle hålla själv =D För första gången lyckades han att själv hålla den stora flaskan och äta. Han såg så stor ut där han låg själv i sängen och åt.
Tyvärr ville jag inte störa honom genom att ta kort på honom i mörkret. Men jag lovar att ta kort nästa gång det sker ;-)
Helt sjukt vad fort tiden går, imorgon blir vår prins hela 8 månader. Så stor och duktig han har blivit den senaste tiden. Och han känns ännu större nu när man vet att han ska bli storebror med =)

Nu ska jag fixa till mig lite och sen får vi se vad vi tar oss an den här dagen. Skulle behöva köpa loite nya bodies till Melle. Han har växt ur många av dom han har.
Nu är helgen äntligen här igen. Passa på att njut för den är snart över igen =P


Kommentarer
Angelica säger:

Men Melle är väl långt ifrån för gammal för välling??? Finns ju till de flesta åldrarna =)

2009-10-16 | 10:01:23
Bloggadress: http://aimeesmom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback