No more coffe

Har haft en härlig eftermiddag. Tack kära föräldrar för att ni tog Melle en liten stund!
Idag har han inte riktigt varit sitt vanliga jag. Mycket gråt och skrik, på det lite sömn. Så lite avlastning på eftermiddagen hemma hos mina föräldrar var vad jag behövde.
Fick hämta min bok på stan ssjälv, medans Melle fick lite mat hos mormor och morfar. Det är sådana saker man behöver för att ladda till max igen =)
Dock fick jag väldigt ont i magen på seneftermiddagen. Och samtidigt blev lillkillen på dåligt humör igen. Så det var en mamma med lågt humör som kom hem. Tur att älsklingen gav Melle mat så jag kunde sträcka ut magen. Och nu känns det bättre efter mat och lite slapp i soffan.
Tror tyvärr att jag får lägga av med kaffet. Vet att jag nog skulle få göra det med tiden men jag trodde det skulle dröja. Ja ja, smällar man får ta!

Nu blir det sängen med min nya bok. Tror jag kommer ha svårt att lägga ifrån mig den ;-)
Sov så sött mina vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback