Höstsol

Vilken härlig dag vi hade ute i det sköna vädret. Det var riktigt njutarväder =)
Vi var ute i över 2 timmar och gick och bara hade det mysigt. Något speciellt med att vara ute en helgförmiddag och gå. Är precis som om naturen och omgivningarna är fyllda med ett visst lugn. Det skänker ro och kraft till en ny vecka med nya utmaningar.
På vägen hem smet vi även in i en antikaffär som ligger här i närheten. Aldrig varit inne där förut och mycket fint fanns det vill jag lova.

 
Mamma myser i solen. Premiär för vinterjackan idag med. Och det kan se varmt ut men en bra vinterjacka andas om det behövs och håller värmen när det kan behövas. och det kan jag lova att våra vinterjackor gör =)

 
Härliga bilder från vår promenad.

Var en antikaffär med fina antikviteter, inget billigt "skit". Utan fina möbler, kristallkronor, porslin, skålar, vaser och annat till hemmet. Så hade jag haft närmare 50 000 hade jag köpt en underbart gammalt bord med 8 stolar. Ni vet sådant ssom man bara hittar hemma hos sina mor eller farföräldrar =) Såg knappt använt ut heller.
Men tyvärr blev det inga inköp. Fanns inget som direkt föll mig i smaken....med rätt prislapp ;-)

Eftermiddagen har vi spenderat i lugn och ro. Fikat, tittat på film medans lillkillen sov. Och nu har vi precis kokt potatis och sås, samt stekt hemmagjorda köttbullar till Melle. Med andra ord har vi gjort "matlådor" till honom =) Han blir så mycket mättare på hemmagjord mat än burkmat. Så nu finns det massor med potioner åt honom i kyl och frys.
Nu blir det att tända lite ljus och mysa massor innan en ny vecka är här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback