Så trött!

Idag var jag uppe vid 05.30 ungefär. Melle verkligen vägrade att somna om! Detta har inte varit så uppskattat här hemma.
Jag kan ta att han vill vakna och vara pigg kl 06. Men inte en halvtimme tidigare! Eftersom han inte vill sova så mycket på förmiddagarna längre så blir man lätt en trött mama. Och det är inte jämt som jag kan lägga på och sova samtidigt som Melle efter lunch.
Idag har jag ett ärende som jag måste fixa. Och det får jag göra efter lunch och då blir det ingen sömn. Så istället blir det väl att sova kl 21 ikväll?! Väldigt roligt sällskap på kvällarna =)
Hoppas bara att han kan somna snart så jag kan ta en dusch i lugn och ro. Känner att det behövs för att kanske vakna lite till. Saknar mitt kaffe, det hjälpte jämt =(

Ha en skön onsdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback