Tidig morgon...igen!

Gäsp på er. Hoppas ni är lite mer utvilade än vad jag är!? Har varit vaken sen strax innan 6 i morse. Melle valde att vakna då och INTE vilja somna om.
Har nu hunnit med att leka, äta frukost och plocka in lite lakan. Lillkillen blev trött för en stund sen och somnade. Så jag borde nog göra samma sak. Risken finns att han inte sover mycket efter lunch och det är då man lätt blir trött ;-) Och idag jobbar älsklingen sent så jag är själv hela dagen och kvällen. Är skönt att känna att man har ork ifall det blir en gnällig eftermiddag.

Nej nu ska jag inte sitta här framför datorn. Bättre att plocka lite i köket och sedan slänga in en masik med tvätt. Sen kanske jag lägger mig och slappar lite framför tvn ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback