Ture love!


Det är få par som vi känner som jag verkligen tror kommer hålla i all tid och evighet. Och dom här är ett sådant par =)

Gud vilken underbar kväll vi hade igår, tack mina gosisar för erat sällskap =)
Även om det var tänkt att jag skulle bjuda på fika, så köpte dom ändå med sig kladdkaka. Denna kladdkaka har vi hört SÅ mycket om den senaste tiden. Ska visst vara den bästa i stan. Och många gånger har jag tänkt att stanna för att köpa en bit men det har aldrig blivit av.
Så igår fick jag testa den. och visst kan jag hålla med om att den är god. Den är mastig, så någon stor bit får man inte i sig =) Men den är precis som man vill att en kalddkaka ska vara. Lite mjuk och krämig i och med ett stort lager choklad på ;-)
Och vart kan man nu köpa denna kladdiga kaka. Jo på Seven eleven på Shell i Braskens. Vilket jag rekomenderar att ni gör någon gång. Med lite vaniljglass till är den helt underbar!
Så mitt råd till er är...Löp och köp!


Kommentarer
Kim säger:

Hejsan!



Hoppas allt är toppen med dig! :)



Intresserad av att vara modell för en dag? :)

Isf tycker jag att du ska kika in på min blogg nu! :)



Ha en underbar dag!



Kram Kim

2009-10-23 | 12:55:27
Bloggadress: http://kiimjansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback