Vilken skillnad Melvin!

Det ordet som måste beskriva mig idag är nog Utvilad! Var ett tag sedan jag kände mig så här pigg och full av energi. Vaknade tiilochmed före Melvin idag =) Det hör inte till vanligheten.
Vi märkte verklige skillnad inatt efter att ha gett honom mer mat under dagen. Och hemlagad mat, inte en massa burkmat. Det är betydligt mycket mer mättande hemlagad mat. Det ser man på Melle eftersom han knappt orkar äta upp sin mat.
Inatt har han bara ätit en gång och det var vi 04.30 då han bara fick 110 ml välling. Normalt brukar han äta för andra gången vid den tiden. Och då har han ca 3 timmar tidigare fått 220 ml.
Men inte inatt, då har vi sovit. Han somnade vid 21.30 efter välling. Och sov jättebra fram till han åt vid 04.30. Var uppe 2 gånger och stoppade in nappen och det är inte särskillt jobbigt. Han somnar ju om direkt, vilket betyder att vi gör detsamma ;-)
Så imorse vaknade jag vid 7.30 och var PIGG. Då sov fortfarande lillkillen så jag passade på att ta en dusch. Och när jag var klar så var han vaken i sin säng. Vilken liten kille vi har =D

Så nu har vi båda ätit frukost och myst massor. Och snart ska vi träffa Sofie och Agnes en liten stund. Var länge sedan vi bara hade en mysig förmiddag ihop. Får se vad vi tar oss till, inte säkert att det blir något stort ;-) Lite gilrtalk bara....vi får se.
Njut av onsdagen, nu är helgen snart här =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback