7 månader idag!


Det finaste jag någonsin gjort! Min prins, jag älskar dig mer än något annat!

Idag fyller min lillkille hela 7 månader. Vad tiden flyger fram. Det är väl inte så länge sen vi kom hem med honom!?
Att få honom har verkligen gjort mitt liv helt komplett och utan Melle vore min värld mörk och tom. Ingen kan fylla min dag med så mycket ljus som han!
Älskar dig SÅ mycket min lille prins. Vad som än händer, så kommer jag alltid att finnas här för dig!

Så idag fick min lille älskling lite nya höstkläder, bla ett par jeans och en snygg stickad tröja. Hittade en sak till åt honom men den får han senare den här månaden ;-)
Köpte även ett par överdragsbyxor i fleece till honom. Perfekt att ha när man är ute i lekparken, för nu börjar det bli lite kallt att bara ha vanliga byxor på sig!

Nu ska jag se klart Idol och sen är det Lyxfällan som gäller. Det ska jag se nerbäddad  i sängen, är lite småfrusen faktikst. Har tagit ett varmt bad men det hjälpte tyvärr inte =(
Take care!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback