En kommande övervåning

Var idag och tittade på hur E har det på sin övervåning. Och jag kan lova att om jag längtade till huset tidigare är det inget mot vad jag gör nu =D
Vill att övervåningen ska vara klar när vi flyttar in men tyvärr kommer det nog att dröja ca 1 år innan den är klar. Men det får man tyvärr ta!
Dom hade i vilket fall gjort sin övervåning på samma sätt som vi tänkt, med ett stort sovrum. Annars ska det vara två små brevid varandra men det vill vi inte ha.
Sen är det ett stort allrum och ett litet rum till. Där hade dom ett barnrum men vi kommer nog ha ett datarum/gästrum där. Och en toalett fanns det också.
Så här har ni lite bilder på hur vår övervåning kommer att se ut, lite små ändringar kanske det blir. Men i det stora hela kommer det att se ungefär likadant ut =)


Allrum taget från lilla rummet


Från andra hållet =)


Sovrummet och intill vänster har man en liten klädkammare ;-)


Från andra sidan av rummet. Det är ett lite större sovrum och det är just det jag vill ha efter alla år med trånga små krypin =)


Barnrummet som vi kommer ha som kontor. Precis lagom att ha en mysig kontorshörna men även ha en bäddsoffa för gäster =)


Och så andra sidan av rummet. Dom har gjort en liten förvaring in i väggen, därav "luckan" i väggen.


Och så badrummet. Här ska vi ha ett större badkar, måste ha det ;-)

Så nu har ni sett lite hur vi kommer att ha det hos om ca 1 år =) Allt upplevs ju tyvärr lite litet på bilderna men det är ganska så stort.
Nu är det fredagsmys för hela slanten!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback